Eerst de app downloaden, dan activeren
Heb je de Mobiel Bankieren App gedownload in de App Store of Google Play store?Dan ga je 'm activeren. Zo wordt de app ook echt jouw app.
Als u de mobiele bankieren-app hebt, vindt u daar uw gebruikersnaam.Als u de app niet hebt, pak dan uw debitcard en vraag online uw gebruikersnaam aan . We sturen hem binnen 5 werkdagen naar u op.
Gouden regel: altijd inloggen via ING.nl
Ga naar ING.nl door zelf het webadres in te typen. Daar log je in op Mijn ING met je gebruikersnaam en wachtwoord. Deze gegevens zijn strikt persoonlijk, net zoals je pincode.
Scan met je telefoon/tablet één van de volgende geldige identiteitsbewijzen: je paspoort. een Nederlands rijbewijs. een ID-kaart uit de Europese Unie.
Als u zich nog niet heeft geregistreerd voor SMS-beveiligingscodes
Bel ons op 133 464 zodat we uw toegangscode kunnen resetten . Als u in het buitenland bent, gebruik dan onze gratis telefoonnummers van geselecteerde landen of bel +61 2 9028 4077 (kosten van toepassing).
U vindt uw klantnummer in het welkomstpakket dat we u sturen nadat u zich hebt aangemeld of op de achterkant van uw nieuwe Visa-betaalkaart . U hebt uw toegangscode online geselecteerd toen u uw account aanvroeg. Als u vastloopt, ga dan naar ing.com.au/contactus en we helpen u graag verder.
Je begint met het aanvragen van internetbankieren: Mijn ING. Daarvoor ga je naar een ING-servicepunt of een ING-kantoor. of dit voor het ING-kantoor bij jou in de buurt geldt. Neem je identiteitsbewijs en je Betaalpas van ING mee.
Je app activeren doe je met je identiteitsbewijs en is zo geregeld. Open de app en kies voor 'Ik wil de app activeren'.
Een gebruikersnaam is een unieke naam die nodig is om in te loggen op afgeschermde diensten. Denk aan sociale media, internetbankieren, MijnOverheid en mail. Deze naam is bedacht door de dienst of door uzelf. Vaak is dit een mailadres, voor- en achternaam of een willekeurige letter- of cijfercombinatie.
Het ING-ID op uw debetkaart. Uw ING-ID bestaat uit 10 cijfers en staat linksonder op de voorkant van uw debetkaart Bancontact/Maestro en op de achterkant van uw debetkaart Bancontact/Mastercard .
Je inloggegevens van Mijn ING zijn geblokkeerd
We blokkeren de toegang tot Mijn ING dan voor 3 uur. Na deze 3 uur kun je weer gewoon gebruik maken van Mijn ING zoals je gewend bent. Je hoeft niets te doen.
Lukt het niet om de app te installeren? Het kan aan één van de volgende redenen liggen: Momenteel kunnen alleen wettelijke vertegenwoordigers en gemachtigde mét betalingsbevoegdheid hun bedrijf toevoegen in de app.Verouderde toestellen zijn niet geschikt voor onze app.
Log in op de app, kies rechtsonderin je overzicht Service. Dan Toegang & bevestigen. Daarna Gebruikersnaam Mijn ING. Daar zie je je gebruikersnaam en kun je deze ook wijzigen.
Bij ING kan dat, vooralsnog, niet: slechts 1 kan de app gebruiken, anderen moeten gebruik maken van hun eigen smartphone, als ze die hebben, of een handscanner.