Wat als je pakket niet aankomt bij UPS?

Wij bewaren uw pakket 5-7 dagen bij een van onze UPS Access Points. Houd er echter rekening mee dat als uw pakket niet binnen 5-7 dagen wordt opgehaald, wij het terugsturen naar de verzender. Voor meer informatie over uw pakket kunt u terecht op ups.com/track.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ups.com

Wat zijn je rechten als een pakket niet aankomt?

Raakt het pakket zoek, dan hangen je rechten af van wat er staat in de advertentietekst. Staat daarin dat de verkoper het product verzendt of bezorgt, dan draagt die het risico. Als het pakket zoekraakt, moet de verkoper het koopbedrag teruggeven of het product opnieuw verzenden.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op consumentenbond.nl

Wat moet ik doen als mijn UPS-pakket niet aankomt?

U kunt binnen 60 dagen na de geplande bezorging een claim indienen voor pakketten die verloren of beschadigd zijn geraakt, of als er geen remboursbetaling is ontvangen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Wat als mijn pakket kwijt is bij UPS?

U kunt een claim indienen voor pakketten die verloren of beschadigd zijn. Zo doet u dit: Log in op uw UPS.com-profiel om uw claim in te dienen. Log in op uw UPS.com-profiel of maak een profiel aan indien u er nog geen heeft.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op upscapital.com

Wat gebeurt er als je UPS mist?

Als u een aflevering hebt gemist, hebt u een UPS-kennisgeving van aflevering ontvangen om u te laten weten dat uw chauffeur uw pakket niet kon bezorgen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ups.com

UPS zegt afgeleverd maar geen pakket | Oplossingen

36 gerelateerde vragen gevonden

Wat gebeurt er als UPS u mist?

Als u niet beschikbaar bent wanneer UPS de levering op uw adres probeert, kan UPS uw pakket afleveren bij een UPS Access Point ® -locatie bij u in de buurt, waar uw pakket 7 kalenderdagen wordt vastgehouden zodat u het kunt ophalen . Na 7 kalenderdagen wordt uw pakket als onbestelbaar teruggestuurd naar de afzender.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Wat doet UPS met je pakketje als je niet thuis bent?

Wij bewaren uw pakket 5-7 dagen bij een van onze UPS Access Points.Houd er echter rekening mee dat als uw pakket niet binnen 5-7 dagen wordt opgehaald, wij het terugsturen naar de verzender.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ups.com

Vergoedt UPS verloren pakketten?

Ze starten een zoektocht naar het pakket en proberen het te vinden. Als het pakket niet gevonden kan worden, vergoedt UPS de verzender voor de waarde van het pakket en eventuele verzendkosten . De verzender kan dan beslissen of hij de klant terugbetaalt of een vervangend pakket stuurt.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Hoe weet ik of UPS mijn pakket kwijt is?

Als het pakket niet zomaar kon worden achtergelaten, toont de trackingstatus UPS InfoNotice was left . Als er geen InfoNotice aanwezig is, betekent dit dat het pakket niet is afgeleverd of is verloren of verkeerd is geplaatst. Als de status van uw pakket een ontbrekende levering aangeeft, is uw eerste stap om contact op te nemen met de verzender.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Hoe vaak probeert UPS te bezorgen?

Ja, UPS bezorgt particuliere en zakelijke pakketten van maandag tot en met zaterdag. Op zondag vindt er geen bezorging plaats.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ups.com

Wat als UPS zegt dat ze het pakket hebben afgeleverd, maar er is niets gebeurd?

Dien een claim in als uw pakket beschadigd is, als het al dagen niet is gescand of als er staat dat het is afgeleverd maar u het niet kunt vinden.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Hoe lang duurt het voordat UPS een verloren pakket vindt?

Als een pakket verloren gaat of beschadigd raakt tijdens de verzending, zal UPS een onderzoek uitvoeren om de oorzaak en verantwoordelijkheid te bepalen. Het onderzoek kan tot 10 werkdagen duren, maar kan langer duren, afhankelijk van de complexiteit van de zaak.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Hoe lang blijft een pakketje bij UPS liggen?

Hoe lang blijft een pakket op een UPS afhaalpunt liggen? Een UPS pakket blijft 7 kalenderdagen liggen bij het pakketpunt. Als je lid bent van UPS My Choice, dan kunnen UPS Point-locaties je pakket maximaal tien kalenderdagen voor je bewaren zonder extra kosten.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op shops-united.nl

Wie is er verantwoordelijk als je pakketje niet aankomt?

Als er bij het post- of koeriersbedrijf iets misgaat, is de verkoper hiervoor verantwoordelijk. De verkoper kan zich op zijn of haar beurt wenden tot het postbedrijf. De verkoper is ook de afzender en heeft een (vervoers)overeenkomst met het postbedrijf. Jij als koper en ontvanger niet.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op arag.nl

Wat kan ik doen als mijn bestelling niet aankomt?

Controleer het bezorgadres dat u aan de verkoper hebt doorgegeven. Neem vervolgens contact met hen op en vraag waar uw bestelling is . Als de verkoper beweert dat hij het heeft bezorgd of niet weet waar het is, kunt u om een ​​nieuwe bezorging vragen. In sommige gevallen kunt u mogelijk een terugbetaling krijgen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Hoe weet ik of een pakket kwijt is bij USPS?

Met behulp van de trackingnummers kunt u de bezorgstatus online controleren op USPS Tracking® . Als er zeven (7) of meer dagen zijn verstreken sinds de verzenddatum en de ontvanger heeft bevestigd dat het item niet is aangekomen, kunt u een zoekverzoek indienen voor uw verloren poststuk en/of ons een e-mail sturen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Waarom verliest UPS zoveel pakketten?

Volgens UPS kunnen een te grote of te kleine doos, een gebrek aan voldoende opvulling, slecht geplaatste labels en onduidelijke bezorginstructies leiden tot verloren pakketten. Een oude doos hergebruiken en oude labels niet verwijderen kan ook problemen opleveren.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Hoe neem ik contact op met UPS over een pakket?

Het UPS-klantenservicenummer is +1 404-828-6000.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Hoe weet ik of mijn pakketje kwijt is?

Controleer de status van je pakket

Ga naar track & trace of open de PostNL-app op je telefoon. Vul de track & trace-code en postcode van de ontvanger in.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Hoe krijg ik een terugbetaling van UPS voor een verloren pakket?

De claim indienen

U kunt ook contact opnemen met UPS Claims Support op 1-800-PICK-UPS (1-800-742-5877) en zeggen "Restitutie".

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Hoeveel dekt UPS bij een verloren pakket?

UPS voorziet alle pakketten automatisch van $ 100 aan aansprakelijkheid voor verlies of schade . Een verzender kan een hogere waarde voor de zending opgeven tegen een extra vergoeding. Met dit in gedachten, stelt UPS specifiek dat de opgegeven waarde van UPS geen verzekering is.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Wat moet ik doen als een UPS-pakket niet wordt afgeleverd?

Neem contact op met de UPS Klantenservice over uw vermiste pakket .

Zij kunnen u begeleiden door het claimproces of contact opnemen met uw chauffeur om te zien wat er met het pakket is gebeurd. Wanneer u belt of een chat start met UPS, zorg er dan voor dat u uw afleveradres, trackingnummer, verzendgegevens en afleverdatum bij de hand hebt.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Waar gaan pakketjes heen als je niet thuis bent?

Heb je je voorkeuren niet ingesteld? Dan bezorgen we je pakket bij de buren of bij een PostNL-punt. Via track & trace in de app of online zie je waar je pakket is.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Hoe kan ik contact opnemen met UPS?

Ondersteuning wanneer u het nodig hebt
  1. Klantenservice. Ma - vr van 8:00 uur tot 18:00 uur Zat: 08:00 - 17:00 uur. +31 (0)20 5040 500. ...
  2. Technische ondersteuning. Ma - vr van 8:30 uur tot 18:00 uur. +31 (0)20 5040 602.
  3. Ondersteuning bij facturering. Ma - vr van 9.00 - 12.00 uur. 020 50 40 500.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ups.com

Kan ik mijn UPS-bezorger volgen?

Om in aanmerking te komen, moeten klanten zich aanmelden voor een gratis "My Choice"-account. De nieuwe UPS-service is eenvoudig maar effectief. Het biedt een eenvoudige website-interface waar klanten de locatie van de UPS-chauffeur in realtime op een kaart kunnen zien.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Populaire vragen