Wat als je geen retourlabel hebt?

Ik heb geen verzendlabel en geen antwoordnummerDan verstuur je je retour als een normaal pakket. Je koopt online of bij een PostNL-punt een verzendlabel en betaalt de normale kosten voor het versturen van een pakket.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Kan ik een pakket verzenden zonder retourlabel?

Wanneer u gebruikmaakt van postdiensten, kunt u iets verzenden zonder retouradres , of u nu een pakket of een envelop verzendt. Koeriersbedrijven staan ​​echter niet toe dat u een doos verzendt waarvan de gegevens van de afzender ontbreken.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Kan PostNL retourlabel printen?

Maak een digitale barcode aan als je klant een artikel wil retourneren. Stuur het retourlabel in pdf-vorm via e-mail naar je klant. Die kan het label dan zelf printen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Hoe maak je zelf een retourlabel?

Meld je retour aan bij PostNL
  1. Ga naar de PostNL app of Maak een verzendlabel met antwoordnummer. ...
  2. Vul de gegevens van de ontvanger in: ...
  3. Vul je eigen gegevens in;
  4. Klik op 'Verder';
  5. Controleer de gegevens en klik nogmaals op 'Verder'. ...
  6. Maak een keuze hoe je je label wil printen; zelf printen of laten printen;

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op klantenservice.bruna.nl

Wat als je retourzending kwijt is?

Neem contact op met de vervoerder

Als het pakket volgens de Track & Trace-informatie niet meer te traceren is of als het al langere tijd op dezelfde locatie staat, neem dan contact op met de vervoerder (bijvoorbeeld PostNL, DHL, etc.) voor meer informatie. Zij kunnen u verder helpen met de status van uw retourpakket.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op remarkt.nl

Hoe u uw eigen eBay-retourlabels kunt uploaden om geld te besparen

23 gerelateerde vragen gevonden

Wat gebeurt er als mijn retourzending kwijtraakt?

Het kan soms even duren voordat de retailer of verkoper bevestigt dat ze uw pakket hebben ontvangen. Als er 14 dagen zijn verstreken sinds u uw pakket heeft overhandigd voor retournering, en uw retailer zegt dat ze uw pakket niet hebben ontvangen, dan moet u om een ​​onderzoek vragen naar het ontbrekende geretourneerde pakket .

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Wat te doen als je verzendbewijs kwijt bent?

Hoe werkt het?
  1. Ga naar het dichtstbijzijnde PostNL-punt met jouw pakket.
  2. In de PostNL-app ga je naar 'Je account' en kies je 'QR-code voor verzendbewijs'
  3. Laat jouw persoonlijke QR-code scannen door een medewerker op het PostNL-punt.
  4. Jouw digitale verzendbewijs wordt verstuurd naar je e-mail.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Kan je iets retourneren zonder label?

Ik heb geen verzendlabel en geen antwoordnummer

Dan verstuur je je retour als een normaal pakket. Je koopt online of bij een PostNL-punt een verzendlabel en betaalt de normale kosten voor het versturen van een pakket.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Hoe maak ik een retourlabel?

Om een ​​retourlabel te maken, moet de verkoper eerst een vervoerder kiezen.Vervolgens moet hij het retouradres opgeven waarnaar de goederen worden teruggestuurd.Ten slotte moet hij de verzendkosten betalen , zodat de klant die een artikel wil retourneren zich geen zorgen hoeft te maken over het betalen van kosten.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Hoe kom ik aan een DHL retourlabel?

Vaak krijg je een retourlabel meegeleverd in de bestelling of kan je er een ontvangen via een aantal stappen in het retourportaal van de webshop. In sommige gevallen is het ook mogelijk om een pakket printloos retour te sturen (via een QR-code).

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op dhlecommerce.nl

Hoe retourneren zonder printer?

Niet elke consument heeft immers een printer. Jouw klant kan zijn of haar bestelling simpelweg retourneren met een digitale barcode op de smartphone en langsbrengen bij een PostNL locatie.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op myparcel.nl

Waar kan ik retourzendingen indienen?

Via uw lokale postkantoor:

Alle postkantoren accepteren pakketafgiftes en retourzendingen van alle Royal Mail-artikelen. Daarnaast bieden wij ook onze postdiensten aan.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Hoe kan ik terugsturen met PostNL?

Optie 1: Je meldt je retour aan de webshop waar je je aankoop deed.Die meldt de retourzending bij ons aan.En stuurt daarna via mail een PDF-retourlabel aan je terug. Optie 2: Er zit al een retourlabel in het pakket dat je op je retourzending kan kleven.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.be

Hoe verstuur je een pakket zonder label?

Heb je geen verzendlabel? Maak er online eenvoudig een aan.Of regel het in de PostNL-app. Je hoeft je digitale label niet te printen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Hoe verstuur ik een artikel zonder verzendlabel?

Zonder een duidelijk verzendlabel kunt u geen pakket verzenden . Vervoerders hebben een label nodig om aan te geven waar een artikel naartoe gaat en, indien nodig, retouradresgegevens. Als u een pakket probeert te verzenden zonder verzendlabel, wordt het waarschijnlijk weggegooid.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Kan ik een postkantoor als retouradres gebruiken?

Een postbus (PO Box) biedt een veilige manier om uw post te verwerken, en beschermt uw huis- of bedrijfsadres tegen publieke blootstelling. U kunt de PO Box opgeven als uw retouradres , zodat onbestelbare post naar een veilige locatie wordt teruggestuurd.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Hoe kan ik een pakket retourneren bij het postkantoor?

Kenmerken van de pakketretourservice

U hoeft alleen het label te bevestigen en pakketten af ​​te geven bij een Postal Service™-faciliteit . Pakketten kunnen worden afgegeven door: Het aan een postbode te overhandigen. Het in een verzamelbox of een andere door de postdienst aangewezen locatie te deponeren voor de ontvangst van post.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Hoe maak ik een retourlabel aan via eBay?

Ga naar Aankoopgeschiedenis - opent in nieuw venster of tabblad.Zoek het artikel onder Retourzendingen en geannuleerde bestellingen.Selecteer Retourgegevens bekijken.Kies Label afdrukken .

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Wat betekent retourneren via QR-code?

Deze QR-code dient als hun retourbarcode, met alle benodigde verzendinformatie gecodeerd in . Omdat er geen afdrukken nodig zijn, kunnen klanten moeiteloos toegang krijgen tot de QR-code en deze tonen op aangewezen afleverlocaties voor een volledig contactloze en papierloze retourervaring.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Is een kassabon verplicht?

Als ondernemer ben je verplicht een kassabon mee te geven aan klanten als zij dit wensen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ccv.eu

Wat is een retourformulier?

Wat is een retourformulier? Een retourformulier is wat je klant invult wanneer een product wordt teruggestuurd. Zo weet je van wie het pakket is en hoeveel er voor betaald is. Dit maakt het makkelijker om het teruggestuurde product te verwerken.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op picqer.com

Kan je retouren met een bankafschrift?

Misschien hebt u gepind, of via internet betaald. Dan kunt u uw bankafschrift als bewijs gebruiken.Hieruit moet dan wel blijken wat u hebt gekocht en op welke datum u dat hebt gedaan. Ook kunt u bijvoorbeeld een getuige meenemen die erbij was toen u het product kocht.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op consuwijzer.nl

Wat als retourpakket kwijt raakt?

Lijkt je retourzending vertraagd of misschien zelfs vermist? In zo'n geval kun je het beste contact opnemen met de verzender. Het is goed mogelijk dat zij je retour al fysiek hebben ontvangen, maar nog niet administratief hebben verwerkt.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op dhlecommerce.nl

Hoe werkt een digitaal verzendlabel?

Open de Mijn DHL app, selecteer het gewicht van uw pakket en voer uw gegevens en die van de ontvanger in. Betaal voor uw zending met iDeal of een creditcard en geef uw pakket af bij het dichtstbijzijnde DHL ServicePoint. Toon de QR-code op uw telefoon en wij zorgen voor het verzendlabel.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op dhl.com

Kun je een verloren trackingnummer terugvinden?

Wij verontschuldigen ons bij voorbaat dat Care Center-agenten en lokale postkantoren™ geen hulp of assistentie kunnen bieden bij het terugvinden van verloren trackingnummers . Wanneer een item wel een trackingnummer heeft, wordt dit gegenereerd en aan de afzender verstrekt. Als u de ontvanger bent die een item verwacht, kunt u de afzender om dat nummer vragen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Populaire vragen