Kunnen afgeprijsde artikelen bij Zara worden geretourneerd?

VOORWAARDEN VOOR RETOURNERINGDe artikelen moeten zich in de oorspronkelijke staat bevinden en alle labels en prijskaartjes bevatten. Je moet de bestelling retourneren in dezelfde markt/regio als waar je de aankoop hebt gedaan.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op zara.com

Kunnen afgeprijsde artikelen retourneren?

Je mag afgeprijsde artikelen retourneren. Daarnaast moeten online gekochte artikelen binnen 14 dagen na ontvangst worden geretourneerd, met inachtneming van de algemene voorwaarden. De artikelen worden alleen retour genomen mits de originele prijskaartjes nog aangehecht zitten en de artikelen ongedragen zijn.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op otensien.nl

Wat gebeurt er met retour kleding bij Zara?

Zodra we je retournering van je artikelen hebben verwerkt, gaan we over op de terugbetaling. Als je een retournering hebt gedaan van een artikel die je in de winkel hebt gekocht, wordt de terugbetaling gedaan via de betaalmethode die gebruikt is voor de aankoop.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op zara.com

Hoe werkt het retourneren van artikelen bij Zara?

Online aankoop: u hebt 30 dagen vanaf de verzenddatum van uw bestelling. Aankoop in een winkel: u hebt 30 dagen vanaf de aankoopdatum. De artikelen moeten in originele staat zijn en voorzien van alle labels. U moet de retourzending doen in dezelfde markt/regio waar u de aankoop hebt gedaan.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Wat als je je bonnetje kwijt bent bij Zara?

Als je een aankoop hebt gedaan in een van onze winkels en je bent de bon kwijt, kun je deze hier terugvinden. Vul hiervoor de velden in van het -formulier dat beschikbaar is op Zara.com.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op zara.com

Wat is het retourbeleid van Zara? Uitleg in details | Zara-artikelen retourneren | MOET KIJKEN

37 gerelateerde vragen gevonden

Kan ik bij Zara iets ruilen zonder kassabon?

RUILEN IN EEN ZARA-WINKEL

Let op: om te kunnen ruilen moet u de kassabon of uw Zara QR-code tonen .

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Kun je bij Zara ruilen zonder bon?

RETOURNEREN IN EEN ZARA-WINKEL

Je hoeft alleen maar de artikelen die je wilt retourneren en je Zara QR of de aankoopbon mee te brengen. Gebruik onze Store Locator om de dichtstbijzijnde Zara-winkel te vinden.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op zara.com

Kan ik bij Zara mijn geld terugkrijgen zonder bon?

Let op: om de terugbetaling te ontvangen via de betaalmethode die u bij de aankoop hebt gebruikt, dient u de originele aankoopbon te overleggen .

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Geeft Zara geld terug?

Als u de aankoop als geregistreerde gebruiker hebt gedaan, kunt u een restitutie aanvragen via de details van uw bestelling . Als u een gastaankoop hebt gedaan, kunt u deze aanvragen via de link die in een van de e-mails staat die we u over uw bestelling hebben gestuurd.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Reageert Zara op e-mails?

Welke ondersteuning biedt Zara? Het klantenserviceteam van Zara biedt de volgende ondersteuningskanalen: e-mail, livechat, callcenter, ondersteuning via sociale media en selfserviceondersteuning .

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Waar gaat geretourneerde kleding heen?

Als geretourneerde kleding niet meer kan worden verkocht, kunnen ze worden gerecycled tot nieuwe materialen, zoals vezels voor nieuwe kleding of andere textielproducten. Goede doelen: Sommige merken doneren geretourneerde kleding aan goede doelen of organisaties die ze kunnen verdelen onder mensen in nood.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op wear-store.nl

Wat gebeurt er met geretourneerde producten?

Optie 1: Vaak wordt het product dan gecheckt.Dat wordt gewoon door mensen gedaan.Zij kijken of het product gebruikt of beschadigd is. Optie 2: In andere gevallen wordt het product niet eens gecontroleerd en gelijk doorverkocht aan een opkoper die goedkope kleding opkoopt om het weer door te verkopen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op bnnvara.nl

Wat gebeurt er met kleding die niet verkocht wordt?

Overschotten en wegwerpproducten. Een deel van deze kleding wordt vervolgens met korting aangeboden, sommige stukken gaan terug in de voorraad. Wat hierna overblijft, wordt gedoneerd aan een goed doel of vernietigd door het te verbranden of vervezelen. Er wordt helaas vaak gekozen voor die laatste optie.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op bnnvara.nl

Kan ik iets retourneren dat in de uitverkoop is?

In veel gevallen zal de verkoper het verschil tussen wat u betaalde en de verkoopprijs terugbetalen, zolang uw aankoop binnen een bepaalde tijd is gedaan, vaak 14 dagen . Als ze niet kunnen of willen terugbetalen naar de oorspronkelijke betaalmethode, kunt u een tegoedbon krijgen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Krijg ik mijn geld terug voor afgeprijsde artikelen?

Winkels verkorten vaak de tijd die je hebt om items te retourneren die je in de uitverkoop hebt gekocht , hoewel je nog steeds altijd beschermd bent als er iets defect is. Je hebt een grotere kans als je je kassabon meeneemt en het item in de originele verpakking retourneert.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Welke producten mogen niet geretourneerd worden?

Een paar voorbeelden die wettelijk zijn uitgezonderd, zijn:
  • gepersonaliseerde producten;
  • producten die snel kunnen bederven;
  • producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling is verbroken.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op rechtswinkeleindhoven.org

Kan je bij elke Zara retourneren?

U kunt producten retourneren in alle ZARA winkels in het land waar het geleverd werd, of via een door ons verzorgde Koerier.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op static.zara.net

Kan ik het aankoopbedrag van een Zara-cadeaubon terugkrijgen?

De prijs die voor de kaart is betaald en de standaard bezorgkosten (indien van toepassing), verminderd met het bedrag dat met de kaart is uitgegeven, worden terugbetaald met hetzelfde betaalmiddel dat is gebruikt om de kaart te kopen . U moet het e-ticket verstrekken zodat ZARA het saldo van de kaart kan terugbetalen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Hoe kan ik een Zara-cadeaubon verzilveren?

Virtuele cadeaubonnen en fysieke cadeaubonnen die in een winkel zijn gekocht, worden geactiveerd en zijn klaar voor gebruik. Als u een virtuele cadeaubon wilt gebruiken om in een winkel te betalen, kunt u deze afdrukken of weergeven op uw mobiele apparaat .

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Hoelang kan je omruilen bij Zara?

VOORWAARDEN VOOR RUILEN

Online aankoop: je hebt 30 dagen de tijd vanaf de verzenddatum van je bestelling. Aankoop in een fysieke winkel: je hebt 30 dagen vanaf de datum van aankoop. De artikelen moeten zich in de oorspronkelijke staat bevinden en alle labels en prijskaartjes hebben.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op zara.com

Hoe kan je betalen bij Zara?

BETAALMETHODEN
  1. Visa.
  2. Mastercard.
  3. AMERICAN EXPRESS.
  4. Paypal.
  5. Cadeaukaart.
  6. Betaal later in 30 dagen.
  7. In 3 termijnen betalen.
  8. Apple Pay.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op zara.com

Kan een winkel retour weigeren?

Ik verkoop in een winkel

Ruilen of retourneren hoeft u in een winkel niet verplicht aan te bieden. Als u de consument laat ruilen of retourneren, mag u om de kassabon vragen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op acm.nl

Kan je kleding terugbrengen zonder prijskaartje?

Het is een gunst van de verkoper. De verkoper mag daarom zelf bepalen of hij u laat ruilen. En hij mag ervoor kiezen om u alleen te laten ruilen als u een kassabon hebt.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op consuwijzer.nl

Wat als je bonnetje kwijt bent?

Je zit aan de koop vast, tenzij je van de verkoper mag ruilen. De verkoper bepaalt wanneer je het product mag ruilen. Zo kan de verkoper ruilen bijvoorbeeld alleen toestaan als je de bon hebt. Neem contact op met de verkoper en vraag of je het product mag ruilen, ook al heb je geen bon meer.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op consumentenbond.nl

Wat gebeurt er met onverkochte afgeprijsde artikelen?

Soms wordt de inventaris in delen verkocht of geveild aan kopers in de detailhandel of in grote groothandelspartijen aan andere bedrijven. Soms wordt de inventaris gerecycled.Soms wordt het gedoneerd.Soms wordt het weggegooid, helaas.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Populaire vragen

Volgende artikel  
Waar woont koningin Beatrix?