Bekijk je je info via My Vodafone app of via My Vodafone op je browser? Als je kijkt via My Vodafone op je telefoon (via de app) dan kan je deze informatie zien bij Tegoed en daarin kan je zien, per nummer, hoeveel data er is verbruikt. Klik op het nummer en je ziet direct hoeveel data verbruikt is in deze maand.
Dit kan je zien in je My Vodafone. Open My Vodafone app en ga naar rekeningen en dan naar de maand welke je de bel tijd wilt zien.En druk dan op bekijk details gebruik. Wil je van de maand januari weten, klik dan in My Vodafone op Tegoed en bekijk onder tegoed opties, je verbruik bekijken.
Ga naar 'Instellingen'. Zoek in de lijst naar 'Mobiel netwerk'. Klik op 'Mobiele data'. Onder het kopje 'Huidige periode' kun je aflezen hoeveel MB's of GB's je verbruikt hebt in de huidige periode.
Doe je zo: Klik op het icoon [Instellingen]Ga naar de knop [Mobiel netwerk] en klik erop. Scrol naar beneden en bekijk jouw gebruik onder het kopje 'Mobiele data'
Je kunt je verbruik in de gaten houden via de My Vodafone-app of door in te loggen op My Vodafone , zodat je je geen zorgen hoeft te maken over het ontvangen van deze meldingen. Het is ook handig om te weten welke apps of functies het meeste van je mobiele data gebruiken, zodat je de instellingen of het gebruik kunt aanpassen.
Bij Vodafone kies je uit een BASIS (1 GB), STANDAARD (5 GB) of EXTRA (15 GB) abonnement, afhankelijk van hoe vaak jij internet nodig hebt. Met zo'n data simkaart heb jij altijd supersnel en stabiel internet, in de hele EU.
Controleer uw mobiele dataverbruik
Open de app Instellingen van je telefoon. Internet. Tik naast je provider op Instellingen. Bovenaan zie je hoeveel data je in totaal verbruikt.
Ga op je telefoon naar Instellingen. Afhankelijk van je apparaattype vind je de opslag vermeld onder Opslag, Apparaatonderhoud of Apparaatonderhoud. Kijk naar de totale hoeveelheid opslag, niet de gebruikte of vrije/beschikbare opslag. De opslag van je apparaat is waarschijnlijk 32, 64, 128, 256 of 512 GB.
De geldigheid kunt u online controleren in MyVodafone (www.vodafone.nl/my) of door het woord 'STATUS' te sms'en naar 4000. Saldo checken via de app of door het woord 'STATUS' te sms'en naar 4000.
Open de app Instellingen van je telefoon naar Mobiel (iPhone) of Verbindingen > Dataverbruik (Android) . Sommige providers laten je een nummer bellen om je dataverbruik te bekijken: *3282# (AT&T), #3282 (Verizon) of #932# (T-Mobile). Je kunt ook inloggen op je online account in een webbrowser of via de app van het bedrijf.
Hoeveel tegoed heb ik nog? Dit check je in de Vodafone app, of vraag je op via My Vodafone op een desktop.Je kunt ook een sms sturen met: 'status' naar 4000.
Als je databundel op is kun je internetten totdat je het bedrag van de datalimiet hebt bereikt.Daarna wordt je internet geblokkeerd totdat je nieuw data-tegoed krijgt. De datalimiet is standaard € 100 in Nederland en € 60,50 in het buitenland. In Nederland heb je automatisch een datalimiet van € 100.
Ga naar Extra's toevoegen en volg de instructies op het scherm . Uw extra data wordt in rekening gebracht op uw geregistreerde betaalkaart. Uw data blijft geldig tot het einde van uw huidige periode van 30 dagen, of zodra u 100% van de limiet van uw Data Extra hebt gebruikt, afhankelijk van wat het eerst gebeurt.
Hoe kan je het mobiele data verbruik bekijken
Door het gebruik van een MB datateller kun je precies bijhouden wat je MB-verbruik is. Dit kan op een iPhone via Instellingen > Mobiel netwerk, op een Android toestel via Instellingen > Gegevensverbruik. Je kunt ook gebruik maken van MijnKPN .
De beste manier om een Data Booster te krijgen is via My Vodafone . U kunt ons ook bellen op 1555 vanaf uw Vodafone-telefoon of naar uw dichtstbijzijnde Vodafone-winkel gaan.
Wil je nog meer internetten? In My Vodafone kun je gratis en onbeperkt steeds 2GB extra activeren. Zo proberen we oneerlijk gebruik te voorkomen, wordt het netwerk niet onnodig belast en heb jij altijd snel internet. Buiten Nederland en in de EU geldt een limiet van 40GB per maand.
Als je wilt zien hoeveel mobiele data je hebt gebruikt, ga je naar 'Instellingen' > 'Mobiel netwerk' of 'Instellingen' > 'Mobiele data'. Als je een iPad gebruikt, zie je in plaats daarvan mogelijk 'Instellingen' > 'Mobiele data'. Scrol omlaag om te zien welke apps mobiele data gebruiken.
1) U kunt de Vi-app downloaden en uw saldo op het startscherm bekijken . 2) U kunt ook *199# bellen en de relevante optie kiezen om uw opwaardeersaldo te controleren.
Wat is mijn datalimiet? Via de website van de telecomprovider waar het mobiele abonnement is afgesloten (bijvoorbeeld Vodafone, Odido of KPN) maakt u voor het mobiele telefoonnummer een account aan. Daar staat wat voor abonnement u hebt afgesloten en dus ook wat het datalimiet is.
Weinig verbruik: een bundel van 2-3 GB per maand.Gemiddeld verbruik: ongeveer 4-6 GB per maand.Veel verbruik: ga voor 10 tot 20 GB per maand, kies voor onbeperkte data of gebruik een wifi-verbinding als je films kijkt of tiktokt.
Streamen van video.
Voor een uur video streamen ben je tussen de 500 en 3000 MB kwijt. Dat hangt af van de resolutie. Hoe hoger de resolutie en de kwaliteit, hoe meer MB's het streamen kost.