Eenvoudig je prepaid saldo opwaarderen Volg deze eenvoudige stappen: Toets *101*, gevolgd door je opwaardeercode en een # (hekje). Druk op verzenden. Je
Met opwaardeerbon
Toets *102*opwaardeercode# in, gevolgd door de beltoets. Óf bel naar 1200, kies voor Opwaarderen via opwaardeerbon en voer de opwaardeercode in, gevolgd door een #.
Bel gratis met je mobiele telefoon naar 1244. Dit is het nummer voor de telefonische opwaarderingsdienst. Volg de instructies in het gesproken menu en kies optie 2 om beltegoed op te waarderen.
Als u *111* Kraskaartnummer* ID-nummer# kiest en vervolgens op bellen drukt , wordt de opwaardering op uw SIM toegepast. U kunt ons USSD-menusysteem gebruiken om op te waarderen, bel gewoon *000# en selecteer optie 1 voor opwaardering.
Dat kan online, via sms of met een opwaardeerbon.
Je kan je Prepaid tegoed op heel veel verschillende manieren opwaarderen. Zo kan je online opwaarderen, dit kan zelfs automatisch of in de Odido App. Je kan ook met een sms opwaarderen of een opwaardeerbon/voucher gebruiken.
Afhankelijk van uw provider kunt u uw mobiele telefoon opwaarderen bij de meeste postkantoren, Payzone-winkels en grote supermarkten . U kunt ook opwaarderen bij de meeste geldautomaten. Om op te waarderen bij een postkantoor, Payzone-winkel of een supermarkt, moet u een E-voucher kopen of uw E-top-upkaart gebruiken die door uw mobiele netwerk is geleverd.
Met prepaid betaal je vooraf. Je zet een tegoed op een simkaart via de website van je provider of je koopt tegoed in de winkel. Als je belt, sms't of internet gaat dit van je tegoed af. Je krijgt dus achteraf geen rekening.
De procedure voor het online en veilig herladen is heel eenvoudig en intuïtief. Bezoek de Lebara-website door in te loggen op uw MyLebara-klantenaccount.Klik vervolgens op "herladen" en selecteer het gewenste herlaadbedrag . Het Lebara-internetplatform herkent automatisch uw simkaart en uw mobiele nummer.
Bel gratis naar 1244. Selecteer optie 1 om je tegoed te checken.
Zet de bundel aan door de bundelcode naar 8800 te smsen (dit smsje is gratis).
Zo heb je voor 10,- euro al 5GB data met onbeperkt bellen en sms'en.
Kies je bundel en betaal deze met je prepaid beltegoed (zie prijzen hieronder). Activeer de bundel door de bundelcode te sms'en naar 8800 (deze sms is gratis).
Ja, gebruikers kunnen de mobiele telefoon van hun vrienden opwaarderen via hun eigen account bij Freecharge. Voer hiervoor eenvoudigweg het telefoonnummer van hun vriend in en selecteer de juiste serviceprovider .
Vaak voorkomende redenen waarom het opwaarderen niet lukt of de code niet lijkt te werken: De code wordt verkeerd ingevoerd, probeer het nogmaals.Het prepaid platform of het inbelnummer (opwaardeerlijn) van de mobiele operator werkt tijdelijk niet goed. Dit is meestal binnen een paar uur verholpen.
Opwaarderen via telefoon
Om uw Lebara-account telefonisch op te waarderen, belt u 5588. Selecteer vervolgens twee keer de eerste optie door twee keer achter elkaar op 1 te drukken. U komt in het betalingsgedeelte en moet de instructies volgen om te betalen met een creditcard/betaalpas. U ontvangt een bevestigingstekst om te controleren of uw opwaardering is gelukt.
Je kunt je Lebara beltegoed code op twee manieren inwisselen: Toets *101* + je Lebara opwaardeercode en sluit af met #. Druk vervolgens op de verzendtoets. Je beltegoed wordt dan opgewaardeerd.
Activeer een data- of prepaidpakket van Lebara.
U kunt ook een sms sturen met het trefwoord van uw gekozen plan naar 5010. Zorg ervoor dat u het vereiste bedrag op uw saldo hebt staan. U ontvangt een definitieve sms-bevestiging van uw bestelling.
Zodra u tevreden bent om door te gaan met de overdracht, moet u uw PAC-code indienen via het online formulier van Lebara Mobile . U kunt de PAC-code ook doorgeven aan Lebara Mobile door 5588 te bellen op uw Lebara Mobile-toestel. U kunt ook 020 3059 0304 bellen vanaf een andere telefoon.
U kunt op elk gewenst moment eenvoudig online controleren wat er in uw abonnement is inbegrepen door in mijn Lebara te kijken onder "Uw abonnementen" . Als u een beperkt tegoed hebt, kunt u ook zien hoeveel daarvan al is gebruikt. Om gedetailleerde informatie over uw gebruik te zien, klikt u op "Gebruiksgeschiedenis" onder de cirkeldiagrammen.
Het aantal belminuten wat je gebruikt kan je opzoeken bij je provider of laatste factuur. Veel providers bieden een app aan om je verbruik je te zien. Kijk ook goed hoe dit verbruik is over de laatste maanden. Bel je veel over je bundel heen of is dat maar soms en waardoor komt dat.
Regel dat een salaris of andere regelmatige betaling rechtstreeks op de kaart wordt gestort . Maak geld over van een betaalrekening of een andere prepaidkaart. Koop een "reload pack" om een bepaald bedrag aan uw kaart toe te voegen. Voeg geld toe bij bepaalde verkooppunten of bij de financiële instelling die de kaart verstrekt.
U kunt mogelijk ook contant geld laden bij geldautomaten, bankfilialen en winkellocaties , of geld toevoegen van cheques door de mobiele cheque-stortingsfunctie te gebruiken op de mobiele app van uw kaartuitgever. Controleer bij uw kaartuitgever welke van deze functies worden aangeboden.