Plantaardige producten Bijvoorbeeld de producten van ons nieuwe huismerk AH Terra.
Daarom introduceert Albert Heijn AH Terra, een nieuwe eigen-merklijn van zo'n 200 plantaardige producten, waarvan 58 nieuwe en dat worden er steeds meer. Albert Heijn loopt hierdoor voorop met het grootste en meest gevarieerde aanbod.
Om die doelstelling te behalen en de eiwittransitie te helpen versnellen lanceert de retailer zijn nieuwe huismerk 'AH Terra', een gamma dat bestaat uit 200 plantaardige producten. Consumenten aansporen om meer plantaardige en minder dierlijke eiwitten te eten, dat is het doel van de eiwittransitie.
Albert Heijn biedt veruit de meeste keuze in kwaliteit en prijs. We hebben verschillende eigen merken: het AH huismerk, AH Excellent, AH Biologisch en Prijsfavorieten.
Ze zijn in de supermarkt te herkennen aan een blauw duimpje. De tijdelijke bonusaanbiedingen blijven voorzien van een oranje kleur. Albert Heijn kondigt het nieuwe label ook in zijn bonusfolder aan.
Prijsfavorieten zijn onze eigen merkproducten van topkwaliteit en zijn altijd laag geprijsd.
Klanten zien dat terug in de winkels, online, en in de AH app. “De kleur oranje blijft staan voor de aantrekkelijke bonusaanbiedingen.
Albert Heijn gaat het Beter voor-programma nu uitbreiden naar de dagverse Hollandse eet- en drinkzuivel en kaas die worden verkocht onder het eigen merk Zaanse Hoeve. Uiterlijk in 2022 nemen ongeveer 150 nieuwe melkveehouders deel. De eerste melkveehouders stromen aan einde van dit jaar in.
Er komt een nieuw promo thema bij Albert Heijn aan komende week, waarmee de retailketen wil aangeven de meeste en de beste aanbiedingen in de markt te hebben. Dit voordeelpakket komt volgende week goed naar voren in de nieuwe campagne: de 'Giga Gratis week', die bol staat van de extra aantrekkelijke aanbiedingen.
AMSTERDAM - Kruiden in de supermarkt zijn de duurste producten per kilo. Saffraan gaat bij Albert Heijn langs de kassa voor ruim €33.000. Dat kruiden duur zijn blijkt uit een ludieke steekproef naar de prijs van Business Insider.
De volledige range Kruidvat Bio Fruit- en Maaltijdpotjes is verkozen tot Huismerk Product van 2024!
Reden voor Albert Heijn om het basismerk te vervangen is dat het niet honderd procent tevreden was met Euro Shopper. AH Basic moet wat betreft prijs en kwaliteit consistenter worden. Bovendien is de merknaam AH voor klanten 'vertrouwder', licht een zegsvrouw toe.
Blue Home Blender en AirFryer bekroond tot 'Gekozen product van het Jaar' Vandaag is bekend geworden dat Albert Heijn in de prijzen is gevallen. De supermarkt heeft met maar liefst 14 eigen merkproducten en 10 eigen merkproductlijnen een prijs heeft gewonnen bij de 'Gekozen Huismerkproduct van het Jaar'-verkiezing.
Altijd* 10% korting op alle biologische producten. 2x zo snel digitaal sparen (geldt niet voor fysieke spaaritems zoals voetbalplaatjes) 2x zo snel Koopzegels sparen, dit moet je wel altijd zelf eerst aanzetten.
Plantaardige voedingsmiddelen zijn voedingsmiddelen die zijn afgeleid van planten (inclusief groenten, granen, noten, zaden, peulvruchten en fruit) zonder voedingsmiddelen van dierlijke oorsprong.
Hoe komt het dat Albert Heijn voor (licht)blauw kiest, en de Burger King bijvoorbeeld juist weer voor felrood? In deze blog lees je een introductie op de psychologie van kleur bij de inrichting en bedrijfskleding van je winkel.
De nieuwe AH campagne
Je hebt het waarschijnlijk wel voorbij zien of horen komen: “Dat is het lekkere van Albert Heijn”. De nieuwe slogan van de supermarktketen. Bijbehorend aan deze slogan is in de campagne gebruik gemaakt van gezonde en betaalbare producten als groente en fruit.
Met de AH-app ontvang je in Mijn Bonus Box elke week 10 extra promoties . Wekelijks kun je 5 daarvan activeren. Hierna geniet je meteen van jouw extra voordeel.
Albert Heijn komt vanaf vandaag onder de naam 'De Zaanse Hoeve' met een nieuwe zuivellijn in de winkels.
Hier maken wij échte mayonaise, met een smaak uit duizenden. Dit doen wij al 4 generaties lang volgens het oorspronkelijke recept, met hoogwaardige, natuurlijke ingrediënten. De onmiskenbare, volle, romige smaak van échte Zaanse mayonaise, is wat ons uniek maakt.
Het huismerk van Albert Heijn, De Zaanse Hoeve, verwerkt de kwark in een fabriek in Normandië en slagroom in West-Duitsland. Alleen de yoghurt komt uit Nederland, maar niet uit de Zaanstreek.
Kleurenpsychologie en koopgedrag
Bij koopgedrag zijn kleuren ook erg belangrijk. Zo creëert rood urgentie en oranje roept op tot actie. Deze kleuren zijn daarom zeer bruikbaar om consumenten in beweging te zetten, bijvoorbeeld bij uitverkoop.
Van 29 juli t/m 18 augustus 2024 ontving je bij elke €15 een kraskaart in de AH app. Je kon t/m 1 september je kraskaarten verzilveren in de winkel of bij je online boodschappen.